Vill du bli min bambuuscha !

Get Jiggy with it , nan ana nanaannaan
tjena mina undersåtar, inga applåder bara en klapp, TACK !
dagen idag har varit HEEEEEEEEEEEEEEELT crazy, haha den sticker ut sig mer än vanligt faktist, har inte hunnit gjort något annat, haha shiet !

jag började dagen med att vakna cirkus 13.30, sjukt ssssssssskönt
efter de började ja ta min gangsta walk fram mot kylskåpet och gick snabbt tillbaka , " hade inge vettigt att äta till frukost alltså " gick till datorn satt på den , alltså inte sexuellt utan teoretiskt till dom som inte fattar .
efter ett tag dära, in i duschen spruta vattnet tvätta snorren ut ur duschen tårka håret, sen nu är ja hära igen och nu är kl 18:57 haha , shheit just som crazy things you cant belive !

men annars inte så mycket har inte några direkt planer för framtiden förutom dom målen ja satt upp tidigare så de e nice, annars prestations ångest , haha den e fiiin !

ladda ner gratis mixtape med B.o,B den e tung, annars kan ja inte tipsa om nått mera idag faktist
som sagt h ade en hektiskt dag,  stay tuned FÖR DET KOMMER MERA .
juste nu kommer det mera , ska laga mat idag , en fidell köttlafärssåsen, gisa vad det ÄR  ! haha ni har ingen aning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0