Thank you thank you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är exakt som jag har tänkt, fett med folk men inga comments, = medd med flash men inga cash !!
haha och just vart poesin är så använder jag mig av daglig poesi , tex som Daglig Basis,

sitter nu i en crack lägenhet på höjden av vällingby viadre hos min kusin, kokar lite pyyytatis som ska ätas med meatlof och sås med gelé eller eventuellt sylt, FÅ SE FÅ SE,
till det ovanliga så kommer ja köra en " dagens ABC drama " för er imorn , det kan bli spännande , stay tuuuned  bitches !


life is så gÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿd when living lika a G'

AKTA MIN STAVNING, för ja kommer inte ändra !

piz



juste, hehe PELLE DOING IT B.I.G. @ work


pelle påjobbet, haha , ja tog kortet, fett ful , men fett med style, inge tjaffs bara lite prat. LAFFY LAFFY ! !!

Kommentarer
Postat av: emma

wuwuwuwuw! vilken poesi dude

2008-11-21 @ 20:21:19
Postat av: Mamma

Hej hej!

Du är en riktigt go ängel!!!!

Kram

2008-11-21 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0