Hallå mitt härsskap,

Asså har funderat skit länge RIKTIGT länge asså , flera dagar länge och SEEEEEEEEEEEEEEEEENA nätter
jag funderar att antingen SLIPA eller klyva eller hur FAN man än gör , så sak det iaf bli en pilbåge,
japp ni hörde era shizniz, började min resa först mentalt, senare till youtube, YOU GOTTA LOVE YOUTUBE !
hittade lite små fina saker dära faktist pallar inte dra länk   -_- för lat för det  -_- ..
man kan tydligen göra ett dödligt vapen alltså en mini variant av en armborst av pennor och gummisnoddar, fett cool!!!!!
såå om det finns intresant peeeeps som vill köpa HOLLA , ja fixar ni langar CASHEN !! så klart.
det kommer finnas ghetto varianten  " SÅ KLART " det kommer finnas sockerdrick varianten och DElux ,
men till lite andra saker.  shiiiett, fett nice väder , det ska bli snöbolls krig på onsdag med spikar i , jag vet förorts stylisch ! it's truee you know me . och maby maby lite yellow sunshine on top som man kan toppa bollarna i , efter kriget som ja bara måste vinna , blir fett sne lack irriterad och inte minst förbannad om ja inte gör det så att säga .
så iaf blir det basta med EN JÄÄÄÄÄÄVLA massa öl, hoppas ja .
senare om man spolar fram bandet lite så blir det the game den 8:de, skit najjs, men mindre nice e att det är 13 års gräns, snorungar snorungar snorungar, shieet ! pallah inte , men man är ju dära för konsären , berättar mera sen,

ehm om ni vill ha en låt så kommer det en hära, LÄNK från youtube, klick ore you will miss http://www.youtube.com/watch?v=MfFPNzlrI6U.

eftersom jag är så snäll kan ja lägga upp en till banging shiet, guudnamnit va snell ja e !
http://www.youtube.com/watch?v=WMRDRycFJ-8 den hära låten påminner om mig och min vardag, EVERYDAY ! EVAERYDAY , ni kommer fårstå när ni lyssnar ;) ,
kom nyss på , ska länkamusik varje dag, ABOwWWWWW ! ursäkta mitt språk.

sprääänkieee ! dags att kolla nya videos, fetaste aasså, 


Hate it ore love it
Im just loving it                                    ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0