godmorgon!

tjena tänkte babbla på lite som vanligt sen länka lite musik, det var ett tasg sen men ja fick litge problem så har inte pallat skriva, inga allvarliga problems , utan jag fick spök problem hos min farmor som jag var hos nu ett tag, haha sjukt läskigt ,. men det ska vi inte prata om nå mera . :p haha
men ananrs blir det soft, nya året i janurai blir soft, har massa shitt på gång osv sen fyller ja år så det komemr bli fullspäckat hela månaden skulle jag tro, men det e skönt det är så jag gillar attt det är istället för att bara sega hemma och skriva i sin blogg bara för att man itne har nå annat för sig , hha det funkar inte , juste justge THE GAME på månda just loving it just loving it !hahah ! piiiiz det var dagens poesi ,


nu till låtarna
här kommer svensk ghetto anthem faktist Ken Ring - Torka Tåren den e nice.
sen när vi ändå är inne på svensk musik tar ja en gammal goding Ison & Fille - Vill Va Highwon
hehe ja vet att ni känner igen !
bara för att det är the game blir det lite game pain och sen lite med lil wayne
ÄÄÄÄh det blir noce förtillfället asså, pallar inte ska dra en dusch
piz Hate it or love it Im just loving it ;P

Kommentarer
Postat av: emilia

en bra låt :)

2009-03-27 @ 01:12:53
URL: http://emiliastenmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0